Jambo bwana - Reisverslag uit Thika, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu Jambo bwana - Reisverslag uit Thika, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu

Jambo bwana

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 December 2009 | Kenia, Thika

hey wat leuk dat er nog meer verschillende mensen reageren :)

vandaag een niet zo uitgebreid verslag.. want ik lig al weer een paar dagen op de bank.. :s weer aan de race kak.. en ik ben vaak te vinden op mijn witte troon.. ben bij de dokter geweest voor malaria test maar die was gelukkig negatief ;) ook nieuw malaria snoepjes gekocht.. de zelfde die ik de vorige keer gratis kreeg.. wat ik bijzonder vond want in NL zijn ze schijnbaar duur.. maar ik heb voor een maand 70 cent betaald :p ideaal :p

goed nieuws is dat er weer een grote zak met kleren en schoenen zijn aangekomen :) dankjuliie wel daarvoor :D
en verder gaan Marnix en Florence trouwen.. morgen gaan we zwemmen met 120 kinderen.. en nou denken jullie.. huh?? macheo heeft toch maar 56?? dat klopt :) maar Florence heeft een sterke band met Watato.. een ander tehuis.. en die kinderen gaan dus ook mee :) we gaan in Nairobi zwemmen.. dus het is al een hele reis.. en het meest interessante is dat geen van de kinderen kan zwemmen..
gelukkig is het een zwembad daarop aangepast.. maar ik krijg het dus druk.. :p

4 december stappen ze in het huwelijksbootje.. hoewel ze dat hier niet kennen.. maarja.. zo noem je dat toch?? en 6 december hebben we een feestje ;)

wat nog mee goed nieuws is.. met een beetje een mineur.. is dat ik toch naar Masai Mara ga.. en wel 7,8 en 9 december ;) hoop een cheetah te zien :D en ik mag ook weer lekker auto rijden :D maar helaas gaat Helene niet mee.. :( dus ga ik met 2 voor mij nog onbekende Keniaanen ;) maar dat komt wel goed :)

dan nog wat minder leuk nieuws.. mijn huisgenootje is voor 10 dagen naar Zanzibar.. :p doe maar luxe.. en ik zit dus helemaal moederziels alleen in het huisje :s :p maarja.. en ohw ja.. papa en mama.. hebben jullie geen dikkere boeken?? :p zwart had ik binnen 2 dagen uit :s en nu weet ik nog niet eens hoe het afloopt.. grrr.. :p maar stuur maar niks meer op.. want anders heb ik zoveel voor in me koffer :s :p
geloof dat ik verder niet zo veel nieuws heb.. ;)

ohw speciaal voor papa.. op picasa komen de foto's van de voor jullie onbekende meiden/vrouwen :p

Ik hou van jullie..

dikke bless.. :)

XXX

  • 02 December 2009 - 17:37

    Dorien:

    op je wenken bediend: Rood en Wit worden zondag gebracht...
    mazzelaar

  • 02 December 2009 - 18:29

    Eldrid:

    haha heel veel succes met de kids (A) ach word vast wel gezellig =)
    dikke knuffel(L)

  • 02 December 2009 - 21:11

    Dirk En Sonja:

    Hoi!
    Groetjes van hier, je verjaardagskaart is vandaag aangekomen, mooi op tijd;-). Ben benieuwd hoe je het gaat doen, zwemmen en de race kak, pas op voor sporen.....
    Zal geen boeken meer sturen , maar tijdschriften heb je toch wat te lezen. Verder nog wensen??? Afgezien van een kurk????
    Dikke knuffel. LY4E Leuk trouwens om gezichten en namen bij elkaar te zien!
    pap en mam

  • 02 December 2009 - 21:33

    Marlinde:

    beterschap niels;)!! Wanneer spreek ik je weer op msn, ik moet weer even bijpraten! over opleiding en kamer enzo, er is het 1 en ander veranderd.

  • 02 December 2009 - 22:13

    Jannie:

    Niels, wat een feesten maak je allemaal mee en dat terwijl mijn Flo gaat trouwen, geniet er van en maak mooie fotoos. Ik zou er zo graag bij willen zijn. Ben heel benieuwd naar het zwemfeest van de kinderen. Ik heb gnoten van al je fotoos, heerlijk iedereen weer te zien. Geef iedereen een big hugh van me, vooral heel veel knuffels voor Florence vrijdag, ik denk aan haar en jullie. XXX
    Lieve groet en tot de volgende keer, Jannie

  • 03 December 2009 - 09:11

    Klaas En Marije:

    Je blijft Formule-1 liefhebber, he?

    Staan de wagens op stal, ben je zelf wel weer aan de race...

  • 09 December 2009 - 07:31

    Sharon:

    Ha die Niels!

    Een beetje late reactie op deze blog, maar je hebt me wel weer nieuwsgierig gemaakt...
    Hoe is de bruiloft gegaan? Hoe hebben jullie het gevierd? En voel je je alweer wat beter? Heb je eindelijk een cheetah gezien en heb je je vermaakt met de onbekende Kenianen? Hoewel... VOlgens mij krijg je daar vandaag ook nog de kans toe. Ben heel benieuwd!
    Ik zal zondagnacht naar je zwaaien want dan vlieg ik voor twee weekjes naar Namibië :D

    Liefs Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

Stage @ Macheo

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2010

vertrek

01 Februari 2010

New Life :)

25 Januari 2010

Verjaardag in Kenia

18 Januari 2010

3 kreeften, 1 automonteur en meer..

08 Januari 2010

nieuw jaar :)
Niels

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 56655

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 15 Februari 2012

Landbouwer bij TAK Africa

29 Augustus 2009 - 06 Februari 2010

Stage @ Macheo

Landen bezocht: