vertrek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

05 Februari 2010 | Kenia, Nairobi

Hey hoi..

nog even snel een kort verslagje.. ;)
ik zit ondertussen op het vliegveld bij een Java house.. ja mijn favo tent.. ze hebben alleen helaas geen beef burger maarja :p gister nog een tripje gehad naar prachtige waterval en een ander weeshuis.. ;) was echt een leuke dag ;)

vandaag van hot naar her gereden.. floor was nog even in Macheo.. dus dat was wel gezellig.. en de hele dag wel een beetje bezig geweest met afscheid.. maar het voelde niet zo..

ook toen ik met de kids aan het eten was, was alles nog heel normaal ;) en daarna zijn we in een grote kring gegaan.. en hebben we eerst een liedje gezongen.. daarna hebben een aantal kids nog wat gezegd.. :) echt heel lief.. en daarna ging Kaluki.. meisje van 6 bidden.. en bad dat ik een veilige reis mocht hebben en of God voor de mensen wilde zorgen die geen schoenen hebben.. wat een schatje :)

daarna mag ik wat zeggen.. en trots zeg ik.. een keniaanse man huilt niet want dat is een teken van zwakheid.. dus heb ik echt me best gedaan om geen tranen te laten zien.. en het is nog gelukt ook.. :p het dringt in NL pas tot me door ben ik bang.. ;)

samen met Marnix en John de broer van Florence naar het vliegveld.. en na een kop koffie.. afscheid genomen en zo gaan we weer op reis terug naar NL..

Liefs en tot morgen allemaal :)

Love you..

xxx

• 05 Februari 2010 - 21:10

Annemiek:

hoi lieve Niels,

Lees net je verslag. Misschien lees je dit berichtje nog voor je vertrekt! een hele goed vlucht en tot gauw.
    liefs en een dikke knuffel
    Annemiek

• 06 Februari 2010 - 08:42