Aangekomen en genoten - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu Aangekomen en genoten - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Niels Beurden - WaarBenJij.nu

Aangekomen en genoten

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

15 Januari 2012 | Kenia, Nairobi

Jambo Bwana (oftewel goededag)

Na een goede reis, wat begon met het weggebracht worden door judith en mirjam en mijn vriendinnetje :) heb ik ook een goede vlucht gehad.

in 35 min was ik van dusseldorf in amsterdam, en ik maar zoeken naar doetinchem terwijl we de landing al weer aan het inzetten waren ;)

de vlucht naar nairobi was ook goed, het vliegtuig was van Kenya airways en rook al lekker naar afrika :) heb al met al een uur geslapen dus was best brak vandaag.
Helene en Joe hebben me opgehaald en het was erg leuk elkaar weer te zien en om weer in Kenia te zijn!

na koffie en een stuk cake, heb ik een powernap gedaan van een half uur maar dat werkte niet echt ;) daarna naar de kerk geweest en dat was heel gaaf :D

's middags naar olopolos geweest met ze 5-en Paul en Roos waren mee, de buren van Helene en daar zaten we op een hoge heuvel en hebben we lekker gelunched/avondeten!

daarna waren we allemaal erg moe dus huiswaarts gegaan en met helene film gekeken tot ik kon skypen met me meisje :)

morgen begint de dag om 6 uur voor mij met een reis van 2 uur richting Embu, waar we zeg maar guppies gaan halen voor de visvijver ;)

bomen planten komt later in de week!

voor nu Lala Salama!
Dikke knuffel en tot het volgende verslag!

Groetjes Niels

  • 16 Januari 2012 - 07:47

    Arno :

    hahaha, moet tie met die vissen toch voorzichtig rond rijden. Kan tie z'n grijze vriendin niet eens even lekker testen :)

  • 16 Januari 2012 - 09:23

    Douwe:

    En ik heb nog wel zo staan zwaaien in Didam! Heb je dat ook niet gezien dan? :-)
    Heerlijk om we even terug te zijn, of niet? En dan een gezellig gezelschap van guppies en je verblijf daar is weer compleet. Noe ja, beter guppies in de vijver dan een hippo.

    Mazzel (oftewel succes)

  • 16 Januari 2012 - 10:25

    Ali:

    Hee Niels, fijn dat je goed bent aangekomen. Je was natuurlijk met je gedachten al in Kenia toen je hier overvloog. En bedankt ....... Vandaag visboer, eind van de week landbouwer. Wat gaat het nu uiteindelijk worden?

  • 16 Januari 2012 - 12:22

    Sharon H.:

    Heerlijk Niels! Ongelooflijk dat jij nu in zo'n ander wereldje bent! Een geweldig wereldje... Rik en ik gaan er deze zomer ook heen, een maandje Kenia. Kerken bouwen en het land zien. Dus ik geniet een beetje extra met je mee ;-)

  • 16 Januari 2012 - 13:23

    Eric Wijnhoud:

    Hoi Niels, Geen (fysiek) afscheid kunnen nemen, dus vandaar op deze manier. Ik wens je God's Zegen, veel plezier en rendement tijdens je verblijf in Kenia.

    Groeten Eric.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Actief sinds 16 Aug. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 56575

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 15 Februari 2012

Landbouwer bij TAK Africa

29 Augustus 2009 - 06 Februari 2010

Stage @ Macheo

Landen bezocht: